Blogia
l´escola parla

SENSE DINERS PER A L' OFRENA

La comissió s’havia gastat molts diners en la falla d’enguany i s’havien quedat sense diners per a comprar les flors de l’Ofrena.

El president de la falla va proposar a la comissió que feren una recaudacio entre  els veïns del barri.

Fallers i falleres de totes les edats ixqueren pels carrers demanant diners.

Els veïns, quan s’enteraven de que l’arreplegada era per a les flors de l’Ofrena, van ser molt generosos. Tots van donar. Cadascú el que podia.

Així va ser com el dia de l’Ofrena aquesta falla va poder entregar a la Geperudeta uns rams de flors preciosos gràcies a tots els veïns del barri.

11 comentarios

Carmina -

Una bonica història que demostra que la solidaritat és important en la vida si volem aconseguir un món cada vegada millor.
Molt bé, Andreu.

marwa -

Mol bé,magrada molt·

raul c -

M´agrada moltisim

alex5º -

Es molt bonic però le falta mes emocio cuan diu fallers i falleres de totes les edads...

Andrés Gato 5º -

Gracies a tots.

jose -

El teu minirelat es molt bonic

maria 5º -

M'ha agradat molt, ma pareixcut molt interesant i m'agradat quan van donar diners per les flors de l'Ofrenda.

carmen 5º -

Hola Andres a mi m'agradat molt el teu minirelat però per a el meu gust tindria que ser mès llarga,m'agradat molt.

Ana -

M'ha agradat molt has fet un bon treball

Raul M -

esta muy bonito, a mi me gusta mucho para mi esta ¡¡¡genial¡¡¡¡

rafa -

Per els pels