Blogia
l´escola parla

NO PUC DORMIR!!!!

No puc dormir: Ja arriben les falles; tots estem emocionats.

Recorde que l’any passat l’havíem passat molt malament per la crisis, però enguany tinc molta esperança en aquestes falles

(Després de 2 dies)

Bé ja han començat les falles y per això regnen en tota València els fallers, els ninots, les mascletades, els petards y lo típic: els xurros amb xocolate Mmmmmm... deliciós.

Aquestes falles sent que van a ser meravelloses, els meus pares i els meus amics ho passarem de allò més bé

(Desprès de 3 dies de falles)

Ara toca l’últim, ja estan preparats el ninots per a cremar-los, me fa molta pena, i més encara als fallers, que poc riuran però molt ploraran.

Espere que les falles siguen sempre així de divertides

6 comentarios

Carmina -

Herlan, m'agrada l'estructura del teu minirrelat com si fora un xicotet diari de cóm viu les festes falleres el xiquet que l'ha escrit.
Exoresses molt bé el seus sentiments. Felicitacions.

Jorge -

Ami tambe me molesta i no puc dormir
els meus perros tenen miedo als petarts
i despres m'havia agradar ser faller

rafa -

yo no escrivi ese con mi nombre si yo escribiera pondria : que me gusta.

alex5º -

me encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

rafa -

esta muuyyy chuli rekete way

enrique -

esta muy bien herlan pero lo podrias a ver lo echo mejor