Blogia
l´escola parla

TREBALL DE PASCUA

 

MATILDA


TÍTOL : Matilda

AUTOR : Roald Dahl

EDITORIAL : Alfaguara Juvenil

 RESUM : Matilda te 5 anys i viu als seus pares i amb el seu germà.

Els pares d’ella no la volen i ella sempre ho ha savut, el que fasa li dóna igual, prompte tendrà que anar a l’escola on coneixera a la seua mestra la señyoreta Honey.

Prompte se donarà compte de que te superpoders i de que la seua directora la senyoreta Trunchbull es la pitjor persona del món i que la seva mestra es massa pobre per culpa de la seua tia la directora del col·legi. 

 COMENTARI : Matilda s’ha convertit en el meu llibre favorit, m’encanta Matilda. Pareix una xiqueta normal però no ho és.Ho recomane 100%.

La meua part favorita és el final, m’ho esperava però no d’eixa manera.

És astuta i molt intel·lectual, sap portar-se bé amb altres persones i això és una de les coses que m’agraden d’esta xiqueta.

M’agradaria veure’m la pel·lícula, diuen que també mola.

1 comentario

Manolo -

Bon comentari. Ah i molt bé el treball dels problemes de Mates. Faràs més?