Blogia
l´escola parla

El meu viatge al col·egi l'Amistat

Hola soc el rei Jaume I «El Conqueridor» i l'altre dia vaig anar al col·legi l'Amistat, em vaig reunir amb antics amics de la meua època i va ocorrer una xicoteta historieta, ara os la conte.

Jo estava assegut al meu tron i de cop i volta, van aparèixer els meus difunts pares!! Havien vingut per a felicitar-me no es sap d'on. Després va vindre el rei moro Zayan que abans conquistava València per a retornar-me les claus de la ciutat de València i fer-me un xicotet regal, em va regalar una dansa de les seues ballarines. Més tard d'això unes venedores de llet de xufa Pepeteta i Ampariues em van regalar una beguda de llet de xufa, després de provar-la li vaig dir «Això és or xataaaa» i d'a ve el nom d'orxata. Després d'això va vindre uns llauradors a regalar-me unes verdures però jo li les vaig donar a la meua amada.

I després d'això vam tindre la idea de que tots els anys el nou d'octubre els enamorats de València li regalarien a la seua esposa una mocadorà. I més tard va començar la procesò.

 

VISCA

VALÈNCIA!

0 comentarios