Blogia
l´escola parla

FUGINT DE LES FALLES.

  Mai m’han agradat les falles. Quan arribà la setmana fallera tot el cap em donava voltes, doncs el que menys m’agrada de les falles són els petards; són molt escandalosos.

  A les falles sempre pregunte als meus pares si podem anar-nos de València, però el meu pare es pirotècnic, la meua mare està en la junta central fallera i el meu germà és faller, així que no podem anar-nos.

  Estava molt trista i, a més a més, hem feia mal el cap. Però la bona sort va caure a les meues mans; vaig tindre una gran idea i se la vaig contar a ma mare, però a ella no li pareixia tan bona idea com a mi; no podia deixar el treball per anar a Paris.

Vaig fer una reunió llarga  amb la meua família i finalment ho he aconseguit...

                                                   Ens anem a Paris!!!

 

                         

4 comentarios

rafa -

Me a gustado la historia

Isabel -

M'agraden les falles, però si haguera pogut anar a París....Molt bé Ana,estic encantada de veure con milloreu dia a dia el vostre treball.

marina -

Es veritat, a tot el mòn no l'hi agraden les falles, per exemple jo, el teu minirrelat m'ha agradat perquè m'ha fet molta gracia el de que si puguen anar a París.

Carmina -

Anna, m'agrada el teu minirrelat perquè ens dona una visió diferent de les falles. No a tothom li agraden.
És una història original i ben escrita i la foto que has triar, li va de categoría.
Felicitacions.