Blogia
l´escola parla

UN FALLER DEL BARÇA

Jo sóc un faller, però per damunt de tot sóc del Barça.

En la meua falla som tots seguidors del Barça, però hi ha ú que és del Reial Madrid i tots el discriminem.

Jo li dic a tots que no passa res, ells no em fan cas, per això el faller del Reial Madrid és va desapuntar de la falla.

Com bona persona que sóc, jo li vaig dir:

-Jo ja he parlat amb tots i diuen que ho senten molt.

-Segur. -contesta ell.

-Clar que si. -li remate jo.

-Val, vaig a apuntar-me altra vegada;ja veurem que passa ara.

Va tornar a la falla, i vam ser tots amics.

Actualment som una comissió molt diversa en això del futbol, pero molt unida a pesar de tot. Ara hi ha seguidors del Barça, del Reial Madrit, del València i del Llevant, però a l’hora de la veritat, tots cridem:

                                   ¡¡¡VISCA VALÈNCIA!!!

2 comentarios

Giorgi -

Molt bé com bé a dit Carmina esta fenomenal perque ens transmitix un missatge molt imporatant.

Carmina -

Ens ha quedat clar que una cosa és el futbol i altra el sentir-se valencià sigues de l'equip que sigues..Molt bé, Héctor.