Blogia
l´escola parla

RESUMEN: HOLA ESTÚPID MONSTRE PELUT

Es una familia que es componía d’un pare i una mare que estava esperant un fill, el fill es el que conta l’història.

La mare s’havia posat un vestit amb cireres roges per a impressionar al pare, el fill desde dins le deia a la mare que li agradava el vestit que s’havia possat. Quan el pare va tornar del treball va veure a la mare amb el vestit i també va veure que en la taula aun no estava el dinar i es va malumorar un muntó i va eixir de la seua boca gripaus negres que en realitat eren palabrotes, la mare angustiada va anarse al dormitori molt trista. Des de entonçes la mare no eixia del dormitori mai i cada vegada que el pare tornava li soltava un muntó de gripaus negres. En el dormitori la mare es quedava aseguda en una cadira legint llibres i plorant sense parar, i sempre que pensava en algo feliç le escrivia en foli y les posava en un got de cristal pera quan el pare deixare de soltar gripaus per la boca.

El pare quan tornava de treballar sempre volia que le possara para sopar carranc amb salsa de xocolate blanc, quan la mare no li possava els carrancs soltava un munto de gripaus negres, el fill des de dis li deia estúpid monstre pelut quan isca et dire un muntó de coses.

Quan jo vaig naixer la mare em va tapar molt bé per a que el pare no hem veiera, perque havia nascut una xiqueta i per a la meua familia ser una xiqueta es una desgracia terrible. El pare nos es va donar conte y jugava en mi tot el rato, em recollia i hem posava en la seua panxa i em balançava molt rapid.

Quan jo ja era un poc mes major el meu pare hem va portar al bar del barri y volia que hem veguera una cerveza i jo le deia que era molt menut per a veure, però al final a la força me la vaig beure,imentraren ganes d’orinar, el pare hem va sequir y es va donar conte que jo era una xiqueta, jo me vaig anar correguent a casa, en casa el pare malhumorat va soltar un munto de gripaus i va provocar un incindi a casa.

Vaig sentir una veu que deia: Mauriel que ha passat ací. Hem vaig donar que era un mal somni per causa d’una febre i vam viure feliç per a sempre.




5 comentarios

Sergi 6º -

Que raro ... ¿ que quieres decir Diego no lo entiendo?, explicate.

Guille6º -

Que nombre más guay, ¿no?

Diego 5º (6º) -

Que raro...

Sergi 6º -

me gusto mucho, seguiré leyendo

luz -

¿te ha gustado? sigue leyendo Sergi.