Blogia
l´escola parla

S’acosten les falles, és a dir, aquesta festa valenciana. Tan sols queden dues setmanes. A mi m’agraden les falles perquè tires petards i perquè vas a veure les falles mentres et prens una xocolata i xurros calentets. Però el que no m’agraden de les falles es que alguns petards dels grossos del tipus dels trons ... fan por. En falles el poble es parteix en dos: els que vénen d’altres països per gaudir de les falles i els que habiten València. Les falles, per norma, comencen el dissabte 14 de març, però ja es pot començar a tirar petards. Finalitzen el dia 19 amb l’acte de la cremà. A mí el que em fastdia de les falles és la nova norma que van fer al 2014; jo l’any passat no la vaig tindreen compte, però després de la xerrada de Vicent, el policia local, he canviat d’idea i aquesta any si que la respectaré, perquè si ho penses no mereix la pena pagar una multa de 2000 euros o per ahi, tan sols per no tindre l’autorització fallera que et permet tirar petards sense necessitad de tenir problemes. Supose que la majoria tindreu la autorització.

Sort a eix@s falleres / fallers. Espere que aquest any aconseguiu ser faller@s majors de la vostra falla.¡¡¡¡ESPERE QUE AQUEST ANY HO PASSEU "A LO GRANDE" EN AQUESTS CINC DIES DE FALLES¡¡¡¡¡Lengua fuera

 

0 comentarios