Blogia
l´escola parla

Cinqué amb Lourdes Boïgues

Aquesta vesprada ha vingut a cinqué a visitar-nos Lourdes Boïgues, l'autora del llibre Tu t'ho perds, julivert!, el llibre que vam llegir a classe durant el primer trimestre. Es tracta d'una història que ha agradat molt a tot els alumnes de cinqué perquè és divertida i amb un poc de misteri...

Ha sigut molt amable amb nosaltres responent totes les preguntes que hem volgut fer-li i signant els exemplars dels nostres llibres.

També ens ha proposat unes activitats al voltant del llibre molt entretingudes.

Abans de que se'n anara li hem fet dos regalets: per a que es recorde de nosaltres: un llibre amb altres finals que proposem per a la seua història i un mural amb nou títols. Sembla que li han agradat molt. Ja voreu les fotos...

Moltes gràcies Lourdes per vindre i esperem vore't a un altra ocasió!

4 comentarios

Sandra 5º -

M'ha agradat molt la visita de Lourdes perquè ha sigut molt bonic que vinguera una autora d'un llibre que hem llegit tota la classe de cinque de primària. Gràcies per haver vingut Lourdes.

clara 5º -

Em va a agradar molt. Era molt simpàtica.Vam fer amb ella unes activitats. La que més m'ha agradat és els marcapàgines. Espere que tornes a vindre altra vegada.

MOLTISSIMES GRÀCIES LOURDES

MANEL 5º -

Pensava que ella era una senyora major però no; és jove. Em va agradar molt quan em va signar i dedicar el meu llibre de "Tu t´ho perds julivert". Estigué molt xulo. Gràcies per vindre Lourdes.

MANEL 5º -

Si, estubo muy chulo gracias por venir lourdes