Blogia
l´escola parla

Carmen la conserge

     Aquest matí hem fet una entrevita a Carmen la conserge. Em triat a Carmen la conserge perquè està molts anys amb nosaltres i ens cau molt bé.

-Perque vas elegir aquest treball?

-No vaig elegit aquest treball, sols em vaig presentar a oposicions i em vaig aprovar.

-T’agrada aquest treball?

-Si, m’agrada aquest treball. 

-Què és el que més t’agrada d’aquest treball?

-El que més m’agrada d’aT’agrada aquest treball?quest treball es poder estar en contacte amb els xiquets.

-T’agradaria canviar de treball?

-A si vegades.

       Ara ja sabem més sobre Carmen la conserge; moltes Gràcies Carmen.                                                                

 

                                                    

4 comentarios

Giorgi -

M´ha agradat molt perque gracies a vosaltres sabem alguna miqueta més de Carmen la gran conserge

Carmina -

¡Es verdad, sois los "4 erres" ! ¿A qué me suena eso? Muy bien observado, Raúl C.; buen artículo, Rubén; bonita entrevista, Rafa y Raúl M. Me gusta que hayáis elegido a Carmen para entrevistarla, su papel en el colegio es muy importante.
(I sense ànim d' ofendre a ningú: Tingau cura amb l' ortografia del valencià, "please")

Raúl C. -

Los 4 erres

Ruben -

Lo hemos hecho Raúl C, Raúl M,Rafa y yo.